Czego i w jaki sposób można dowiedzieć się z wielkich bibliografii?
Serwisy społecznościowe w komunikacji marketingowej biblioteki
„Człowiek-w-kontekście” i doświadczanie informacji: interdyscyplinarny wymiar badań nad zachowaniami informacyjnymi
Blockchain to nie tylko kryptowaluty. Czym właściwie jest i jakie możliwości ma ta technologia
Skuteczne zarządzanie a kompetencje interpersonalne
Obecność innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w różnych obszarach przestrzeni informacyjnej i wpisujących się w założenia koncepcji smart city ze szczególnym uwzględnieniem instytucji sektora GLAM
Rola wskaźników altmetrycznych w promocji dorobku naukowego
Humanistyka cyfrowa a biblioteki
Fake news – nowa codzienność czy oręż w wojnie informacyjnej?
Projektowanie informacji z uwzględnieniem UX
Indywidualne systemy zarządzania informacją jako sposób na walkę z przeciążeniem informacyjnym
Kształcenie akademickie bibliotekarzy. Doświadczenia ośrodków krajowych w kontekście zmian