Czego i w jaki sposób można dowiedzieć się z wielkich bibliografii?
[What and how can you learn from great bibliographies?]
Serwisy społecznościowe w komunikacji marketingowej biblioteki
[Social networking in library marketing communications]
„Człowiek-w-kontekście" i doświadczanie informacji: interdyscyplinarny wymiar badań nad zachowaniami informacyjnymi
[„Human-in-context" and the experience of information: an interdisciplinary dimension of information behaviour research]
Blockchain to nie tylko kryptowaluty. Czym właściwie jest i jakie możliwości ma ta
technologia
[Blockchain is not just about cryptocurrencies. What it actually is isand what
possibilities this technology has]
Skuteczne zarządzanie a kompetencje interpersonalne
[Effective management and interpersonal
competences]
Obecność innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w różnych obszarach przestrzeni informacyjnej i wpisujących się w
założenia koncepcji smart city ze szczególnym uwzględnieniem instytucji sektora GLAM
[The
presence of innovative solutions implemented in various areas of the information space and consistent
with the concept of the smart city, with particular emphasis on GLAM sector institutions]
Rola wskaźników altmetrycznych w promocji dorobku naukowego
[The role of altmetric indicators in
the promotion of scientific achievements]
Humanistyka cyfrowa a biblioteki
[Digital humanities and libraries]
Fake news – nowa codzienność czy oręż w wojnie informacyjnej?
[Fake news – a new everyday reality
or a weapon in the information war?]
Projektowanie informacji z uwzględnieniem UX
[Information design: a UX perspective]
Indywidualne systemy zarządzania informacją jako sposób na walkę z przeciążeniem informacyjnym
[Personal information management systems as the way to cope with information overload]
Kształcenie akademickie bibliotekarzy. Doświadczenia ośrodków krajowych w kontekście zmian
[
Academic training of librarians. Experience of national centers in the context of changes ]